کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

صادرات انواع سبد پلاستیکی حمل طیور در روسیه

صادرات انواع سبد پلاستیکی حمل طیور در روسیه رونق فراوانی دارد. این سبد ها برای حمل و جا به جایی مرغ و انواع طیور استفاده می شوند. استفاده کنندگان این محصولات کشتارگاه ها یا تولید کنندگان انواع گوشت طیور می باشند.

صادرات انواع سبد پلاستیکی حمل طیور در روسیه

شناخت بهترین سبد پلاستیکی حمل طیور

شناخت بهترین سبد پلاستیکی حمل طیور شناخت بهترین سبد پلاستیکی حمل طیور می تواند به شما کمک کند که بهترین محصول را خریداری کنید. بهترین سبد حمل طیور باید از بهترین مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته شده باشد. زمانی که می خواهند گوشت و دیگر قسمت های بدن طیور را به بازار ها عرضه کنند از این سبد ها استفاده می کنند. سبد های پلاستیکی حمل طیور در اندازه و رنگ های مختلفی تولید می شوند. تا مشتریان مطابق با نیاز و بودجه خود بتوانند آن ها را انتخاب کنند. از مزیت های استفاده از این سبدها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این سبدها بسیار سبک می باشند. به خاطر همین به راحتی می توان آن ها را حمل و جا به جا کرد.
  • این گونه محصولات کیفیت بی نظیری دارند به طوری که با گذاشتن محصول مورد نظر در آن ها و افزایش وزن آن ها سبد ها دچار آسیب و پارگی نمی شوند.
  • سبدهای پلاستیکی حمل طیور دارای سوراخ هایی می باشند که با گذاشتن گوشت مرغ؛ گوسفند ؛ میگو و….. آن ها بو نگیرند و فاسد نشوند.
  • این سبدها استحکام و عمر بالایی دارند به خاطر همین می توانند وزن بالای محصولی که در آن ها گذاشته می شوند را تحمل کنند.
  • این سبد ها قابل شست و شو هستند و شما می توانید به راحتی با مواد شوینده و آب آن ها را بشویید.
  • این سبد ها طول عمر بالایی دارند و می توان تا چند سال از آن ها استفاده است.
  • این محصولات قابل بازیافت می باشند به خاطر همین برای محیط زیست خطری ایجاد نمی کنند.

قیمت روز سبد پلاستیکی حمل طیور در تبریز

قیمت روز سبد پلاستیکی حمل طیور در تبریز قیمت روز سبد پلاستیکی حمل طیور در تبریز رونق فراوانی دارد. این سبدها در اندازه و ارتفاع مختلفی تولید می شوند تا مشتریان بتوانند با حق انتخاب بیشتری محصول مورد نیاز خود را تامین کنند. قیمت سبد پلاستیکی بسته به اندازه سبد و شرایط بازار متغیر می باشد. خرید سبد پلاستیکی رونق فراوانی دارد.

سبد طیور پلاستیکی از بهترین مواد پلی اتیلنی ساخته شده است. فروش سبد طیور بازار پر رونقی دارد. این سبد ها باعث شده به راحتی بتوان محصولات گوشتی طیور را وارد بازار داخلی و صادراتی کرد. برخی از این سبدها دارای درب می باشند اما برخی دیگر مانند سبدهای میوه فاقد درب هستند. شما می توانید بر حسب نیاز خود هر کدام از این سبدها را که می خواهید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *