کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

شرکت معتبر قفس حمل مرغ درب دار در یزد

بسیاری از مراکز در کشور وجود دارند، که به تولید مرغ گوشتی و تخم گذار پرداخته اند. این مراکز برای بهبود عملکرد خود نیاز به تجهیزات با کیفیتی دارند، یکی از این تجهیزات قفس حمل مرغ درب دار می باشد. شرکت ما توانسته بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید کند و یکی از مهمترین دغدغه‌های پرورش طیور را برطرف نماید.

شرکت معتبر قفس حمل مرغ درب دار در یزد

نگاهی اجمالی به قفس حمل مرغ درب دار

نگاهی اجمالی به قفس حمل مرغ درب دار مرغ محلی زنده متقاضی زیادی دارد، افرادی طعم خاص این مرغ های زنده را می‌پسندد و ان ها را بسیار سالم می دانند.نگه داری این مرغ ها در مغازها در قفس هایی صورت می گیرد که به ان قفس مرغ محلی می گویند.

جنس اصلی این قفس ها از پلی اتیلن است و از بهترین و با کیفیت ترین مواد بهداشتی و استاندارد ساخته شده است. این قفس ها دارای تاییدیه بهداشت می باشند.

سبد پلاستیکی حمل مرغ را، سبد جوجه کش یا یا قفس مرغ زنده می نامند‌‌. استحکام این قفس ها را با استفاده از پین های آهنی بالا بردند، به طوری که تمامی این سبد ها با کیفیت از گارانتی چند ساله ای برخوردار هستند.

سبدهای حمل مرغ دارای مقاومت بسیار بالایی هستند به طوری که  قبل از عرضه به بازار از آنها تست مقاومت، کیفیت و ضربه می گیرند. استحکام بالای این سبد ها باعث شده که در هنگام حمل به وسیله کامیون با چیده شدن روی هم مشکلی پیش نیاید‌‌.

این قفس های حمل مرغ در انواع رنگ و ابعاد وجود دارند، به طوری که ظرفیت قفس مرغ متفاوت است و می تواند یک تا چند مرغ را درون خود جا دهد‌

جابجایی و حمل این قفس های حمل درب دار بسیار راحت است و سبک هستند.

منافذی که در این قفس حمل مرغ وجود دارد می‌تواند اکسیژن و هوا را رد و بدل کند و از بیرون آمدن مرغ جلوگیری کند.

فروش ویژه قفس حمل مرغ درب دار در کشور

فروش ویژه قفس حمل مرغ درب دار در کشور مراکز پرورش طیور و مغازه‌هایی که مرغ محلی می‌فروشند متقاضی اصلی خرید قفس های درب دار نگهداری مرغ زنده هستند‌.

ما توانستیم با بکارگیری از بهترین مواد اولیه بهداشتی و مناسب قفس مرغ با کیفیت را تولید کند. برای خرید از شرکت قفس مرغ شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید و محصول خود را تهیه نمایند. لازم به ذکر است که خرید در سطح عمده از قیمت پایینی برخوردار است.

 فروش قفس مرغ به سراسر کشور صورت می گیرد و همچنین کیفیت بالای محصول باعث شده که کشور های مختلفی متقاضی این سبد های درب دار باشند و صادرات در این زمینه انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *