کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

شرکت تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور اصفهان

در معرفی یکی از بهترین سبدهایی که برای حمل انواع طیور از آنها استفاده می نمایند؛ می توان سبد پلاستیکی حمل طیور را نام برد. این محصولات در حال حاضر توسط شرکت های تولید کننده فعال در اصفهان، با کیفیت و استانداردهای لازم تولید شده و آماده به فروش گشته اند.

شرکت تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور اصفهان

ویژگی مهم سبد پلاستیکی حمل طیور

ویژگی مهم سبد پلاستیکی حمل طیور امروزه در فرآیند حمل طیور اعم از طیور زنده یا غیر زنده از سبدهای پلاستیکی بهره فراوانی می جویند؛ در واقع سبدهای فوق حاوی بهترین مشخصات کمی و کیفی بوده و از این رو در کانون توجه و اهمیت قرار گرفته اند.
با استفاده از این سبدها است که می توان انواع طیور را صحیح و سالم به مقصد رساند و در نتیجه بهترین مراقبت را از آنها به عمل آورد.

اما اگر موافق باشید در این قسمت به برخی از ویژگی های مهم سبد پلاستیکی حمل طیور بپردازیم که عبارتند از:

  • سبدهای پلاستیکی به نحوی طراحی و ساخته شده اند که دارای ایمنی بسیاری بوده و بنابراین انواع طیور را به راحتی و با اطمینانی کامل توسط آنها حمل می نمایند.
  • سبدهای مورد نظر که از جنس و متریالی درجه یک برخوردار می باشند؛ نسبت به تغییرات هوایی و محیطی مانند رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم بوده و دارای هیچ اثر یا واکنش منفی ای نخواهند بود.
  • انعطاف پذیری بالا از دیگر خصیصه ها و ویژگی های موجود در سبدهای پلاستیکی به شمار می رود.
  • ضمن اینکه باید گفت سبدهای مورد نظر از مقاومت زیادی برخوردار بوده و بنابراین در برابر فشارهای مختلف تاب خواهند آورد و دچار شکستگی یا ترک نخواهند شد.
  • وزن کمی را به همراه داشته و امکان حمل و نقل طیور با آنها به سرعت فراهم خواهد گشت.
  • یکی دیگر از ویژگی های مطلوب این سبدها این است که از خاصیت بازیافتی برخوردار بوده و بنابراین بعد از تاریخ انقضای خود نیز می توان مجدد آنها را تحویل مراکز بازیافت داد.

قیمت روز سبد پلاستیکی حمل طیور در کشور

قیمت روز سبد پلاستیکی حمل طیور در کشور هر یک از واحدها و مراکز تولید کننده ای که اقدام به تولید سبد پلاستیکی نموده اند؛ این محصول را در انواع مختلفی ارائه کرده اند.
لذا گر بخواهیم انواع سبد طیور را نام ببریم؛ شامل این نمونه ها خواهند شد:

  1. سبد پلاستیکی ساده حمل طیور: این سبدها فاقد سقف بوده و در انواعی از عرض و ارتفاع و گنجایش موجود می باشند.
  2. سبد پلاستیکی سقف دار حمل طیور: این مدل ها با برخورداری از سقف، به شکل قفس پلاستیکی در آمده و برای حمل طیور زنده از آنها استفاده می نمایند.

پس اگر برای خرید سبد طیور به سراغ مرکز خرید این محصولات بروید؛ نمونه های مذکور را مشاهده خواهید کرد که البته با درجه کیفیت های متفاوتی ارائه گشته اند.
در نهایت با توجه به همه موضوعات گفته شده می توان دریافت که قیمت سبد پلاستیکی به طور کلی با طیف های مختلفی همراه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *