کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

خرید مستقیم سبد حمل مرغ کشتارگاهی در اصفهان

انواع سبد بزرگ پلاستیکی صنعتی

اگر شما جزو افرادی می‌باشید که دارای شغل مرتبت با حمل جابجایی مرغ بوده و به دنبالی روشی مناسب برای جابجایی انواع پرندگان و حیوانات خود هستید به طوری که در طول جابجایی به آنها آسیبی وارد نشده و بتوانید برای مدتی طولانی از سلامت و عدم آسیب رسانی به آنها مطمئن شوید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سبد حمل مرغ کشتارگاهی بوده است. جهت اطلاع از قیمت خرید سبد مرغ فانتزی به آدرس سایت مراجعه نمایید.

خرید مستقیم سبد حمل مرغ کشتارگاهی در اصفهان

آشنایی کامل با سبد حمل مرغ کشتارگاهی

آشنایی کامل با سبد حمل مرغ کشتارگاهی انواع سبد مرغ را می‌توان در سه دسته قفس مرغ پامنبری، طبقاتی ساده و قفس تکی یا جعبه تکی تقسیم کرد. استفاده از این نوع سبدها بسته به مقدار کم یا زیاد تعداد مرغها و همچنین وزن آنها و همینطور مسافت جابجایی مد نظر، متفاوت است. اما در حالت کلی می‌توان گفت امروزه سبد حمل مرغ تکی کشتارگاهی بیشترین کاربرد را دارد. این نوع سبد دارای ویژگی‌های ممتازی بوده که دلیل بر استقبال بیشتر متقاضیان از آن شده. در ادامه این مقاله به برخی از مشخصات انحصاری این نوع سبد اشاره می‌نماییم.
از نظر شکل ظاهری انواع سبد حمل مرغ باید گفت که تمامی آنها از درب فوقانی و  یا جانبی کشویی و یا ریلی برخوردار هستند. صرف نظر از ظاهر زیبا و چشم نواز و رنگی انواع سبد مرغ کشتارگاهی، تمامی این سبدها بسیار محکم و بادوام بوده به طوری که شما می‌توانید مدت طولانی به جابجایی انواع مرغها بپردازید بدون اینکه دغدغه شکسته شدن انواع سبدها را داشته باشید. این دوام و استحکام بالا سبب شده است که خرید این نوع قفس در دراز مدت از نظر هزینه ای بسیار مقرون به صرفه باشد.
همچنین سبد حمل مرغ کشتارگاهی استاندارد دارای حفره های کوچکتر از طرفین است تا مرغ‌ها بتوانند بدون هیچ مشکلی قدم بردارند.
حفره های موجود در این سبدها علاوه بر رفع مشکلات جابجایی مرغها، سبب جابجایی هوا به داخل آن نیز می‌شود که این امر از ایجاد تلفات و پدید آمدن خسارت جلوگیری می‌نماید.

فروش انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی درجه یک

فروش انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی درجه یک مراکز فروش سبد مرغ که آدرس آن در همین سایت موجود است دلیل حذف واسطه های فروش  بهترین سبد مرغ کشتارگاهی را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌کند. همچنین با پخش اینترنتی و آنلاین خرید را برای بسیاری از مشتریانی که امکان خرید حضوری را ندارند راحت‌تر کرده است.

اگر شما خریدار انواع سبد درجه یک از تولید کننده سبد مرغ هستید، مهم نیست که در کدام نقطه از شهر قرار دارید شما به راحتی می‌توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و در سریعترین زمان آن را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *