کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

خرید عمده قفس حمل مرغ 30*54*73 در ایران

قفس حمل مرغ 30*54*73 در ایران از قیمت مناسبی برخوردار است و فروش بسیار خوبی دارد. خرید این محصول در بازار به شیوه های گوناگونی انجام می گیرد که از این روش ها می توان به سفارش عمده این کالا اشاره کرد. این شیوه خرید نقش مهمی در کاهش مخارج استفاده کنندگان این محصول خواهد داشت. این نوع قفس کاربرد بسیار زیادی در صنعت مرغداری دارد.

خرید عمده قفس حمل مرغ  30*54*73 در ایران

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ 30*54*73

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 در مرغداری ها برای حمل انواع طیور از قفس های مخصوصی استفاده می شود که این قفس ها مدل های بیشماری دارد. یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین مدل های این محصول قفس های حمل مرغ 30*54*73 می باشد. این محصول مشخصه های بسیار زیادی دارد که خریداران می توانند با توجه به آنها محصول مد نظر خود را با اطمینان خاطر بیشتری تهیه کنند. از مشخصات کلی این کالا می توانیم موارد و گزینه های زیر را نام ببریم:

  • یکی از مهمترین ویژگی های این نوع قفس، وزن متعادل آن می باشد. وزن این کالا در سطح مناسبی قرار دارد و با قرار دادن مرغ در داخل آن نیز بسیار سنگین نخواهد شد. وزن سبک این محصول حمل و نقل راحت آن را فراهم می کند.
  • رنگبندی های متنوع و اندازه های گوناگون این کالا از دیگر مشخصه های بارز آن می باشد. اندازه و طیف رنگبندی این محصول ارزشمند بسیار متنوع است و افراد می توانند با توجه به نیاز خود هر یک از مدل های قفس مرغ مخصوص را انتخاب کنند.
  • یکی دیگر از مشخصات کلی و بارز این نوع قفس، مواد مصرفی آن می باشد. در ساخت این کالا از مواد پلی اتیلن استفاده شده است و این ویژگی موجب شده تا مقاومت فیزیکی و استحکام این محصول در برابر ضربه و شکستگی تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

قیمت انواع قفس حمل مرغ 30*54*73 در تبریز

قیمت انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 در تبریز قیمت قفس مرغ زنده یکی از فاکتور هایی است که همه افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند. اطلاع از قیمت این کالا به افراد کمک می کند تا بتوانند مدل های گوناگون این مدل قفس را با آگاهی بیشتری تهیه کنند.

قیمت فروش قفس مرغ با کیفیت و درجه یک 30*54*73 در تبریز و یگر شهر های ایران با توجه به مدل و سطح کیفی آن تعیین می شود. هر چه درجه کیفی این کالا افزایش پیدا کند در قیمت گذاری آن نیز موثر خواهد بود. این سایت یکی از بزرگترین مراجع فروش این محصول در کشور است که جدید ترین انواع این کالا را با قیمت مناسب در دسترس افراد قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *