کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

خرید عمده قفس حمل مرغ گوشتی مرغوب

امروزه دلیل پرورش طیور در کشور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که برای نگهداری و نیز حمل و نقل آن ها به وسیله یا ابزار مهمی بستگی دارد که از جمله وسیله حمل و نقل آن ها قفس حمل مرغ گوشتی می باشد که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای مزیت های خاص بوده که برای خرید این نوع محصول عمده با کیفیت عالی باید به شرکت های تولیدی این محصول با قیمت مناسب بدون واسطه مراجعه نمود.

خرید عمده قفس حمل مرغ گوشتی مرغوب

ابعاد یکسان قفس حمل مرغ گوشتی

ابعاد یکسان قفس حمل مرغ گوشتی

همچنین این نوع محصولات عمده در گونه های مختلفی و نیز در طرح های متنوعی ساخته می شوند که بسته به پرورش طیور با یکدیگر متفاوت می باشند.

از مزیت های این نوع قفس ها دارای مواد اولیه که اغلب از جنس پلاستیک و چوب می باشند که این قفس های پلاستیکی در نوع خود دارای وزنی سبک، ابعاد یکسان، تنوع در اندازه، تنوع در طرح و رنگ و غیره می باشد که بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته است.

شرکت ها و کارخانه جات و نیز مرغداری های زیادی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت دارند که توانسته اند با توجه به مواد اولیه ارگانیک و نیز تعداد حجم بالا و تعداد سفارشات بالا این نوع محصولات عمده را با کیفیت عالی و مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده به بازارهای داخلی و خارجی ارسال نمایند که دارای طرفداران زیادی می باشند.

همچنین فروش قفس مرغ با توجه به کیفیت عالی و نیز طرح های متنوعی از قبیل: قفس حمل مرغ گوشتی با طرح شبکه ای، طرح لاله زنبوری، طرح دور بسته وجود دارند که هر کدام بسته به نوع خود دارای کاربردهای جداگانه و نیز از اهمیت بالایی برای مرغ ها برخوردار می باشند که با قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسند.

نحوه بارگیری قفس مرغ، به عوامل مهمی بستگی دارد که از جمله: گرفتن و حمل طیور باید در آرامش کامل انجام گیرد تا مرغ ها دچار استرس نشوند، مرغدار باید وزن دقیق و تعداد مرغ ارسالی به کشتارگاه را به دقت بداند، در نحوه جمع آوری مرغ نظارت کامل داشته باشد، برای حمل مرغ موظف به حفظ رعایت بهداشت قفس ها و ماشین ارسالی به مرغداری می باشند، نظارت بر کیفیت حمل مرغ، زمان بندی، برنامه استاندارد ارسال مرغ به کشتارگاه و غیره می باشند که بسیار مهم و ضروری هستند.

این نوع محصولات عمده دارای ابعاد مختلفی می باشند که از سیستم روشنایی، تنظیم شدت نور، سیستم ضدآب، ابعاد هر واحد دارای طول، عرض، ارتفاع، مساحت می باشند که تعداد قفس مرغ سه طبقه و دو طرفه با طراحی های مناسب که مانع خروج جوجه ها از قفس می شوند.

نرخ کرایه قفس حمل مرغ گوشتی در کشور

نرخ کرایه قفس حمل مرغ گوشتی در کشور

امروزه با به کارگیری فن آوری های روز دنیا در طراحی و ساخت قفس های تمام اتومات مرغ تخمگذار می توان سود بیشتری بدست آورد که کرایه قفس مرغ بستگی به این عوامل دارد.

یک پاسخ

  1. سلام مطالب خیلی عالی بود
    این قفس ها را هم میشه برای کبوتر
    استفاده کرد
    چون محفظه های خیلی گشاد و خوبی دارن
    ممنون از سازنده قفس ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *