کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

خرید عمده قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در تبریز

استفاده از قفس حمل مرغ پلی اتیلنی یکی از راه های انتقال مرغ ها به کشتارگاه می باشد.  پس از یک بازه چهل و پنج روزه در در واحد های پرورش دهنده مرغ گوشتی، همه مرغ ها به اصطلاح بازاری شده و به وزن مطلوب که باید کشتار شوند رسیده اند و برای همین می بایست به کشتارگاه فرستاده شوند و چگونگی منتقل کردن این مرغ ها از واحد های پرورشی به کشتارگاه می تواند اثر بسیار زیادی بر کیفیت گوشت و بازدهی واحد مرغداری داشته باشد

خرید عمده قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در تبریز

معرفی انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

معرفی انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی قفس حمل مرغ پلی اتیلنی چه انواعی دارد و بر اساس چه مواردی دسته بندی می شود؟

اگر مراحل جابجایی به روش درستی انجام نشود احتمال زیاد بر کیفیت گوشت مرغ اثر بدی گذاشته تا جایی که حتی به افزایش تلفات هنگام حمل و نقل می انجامد. برای همین باید از قفس حمل مرغ پلی اتیلنی استفاده کنند تا فرآیند انتقال خوبی داشته باشند.

این قفس ها با استفاده از مواد پلی اتیلنی خیلی محکم و دارای مدت عمر زیاد ساخته شده اند و در برابر دما و گرما هیچگونه تغییر فرمی ندارند.

قفس  های پلی اتیلنی حمل مرغ بر اساس موارد مختلفی دسته بندی می شود. یکی از این موارد ابعاد جعبه می باشد که بر اساس ابعاد و حجم و کوچکی و بزرگی جعبه، به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. مورد دیگر  دسته بندی انواع قفس مرغ ظرفیت وزنی قفس حمل مرغ پلی اتیلنی می باشد که برای آن نیز به انواع مختلف 20 کیلویی و . . . دسته بندی می شوند. حتی این قفس ها از نظر رنگ ظاهری نیز می توانند به رنگ های مختلفی در  تولید قفس مرغ ساخته شوند و در اختیار مرغداران قرار بگیرند.

قیمت روز قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در ایران

قیمت روز قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در ایران به دلیل این که کشور ما خود سازنده انواع محصولات پلی اتیلن می باشد برای همین ساخت قفس ایرانی دارای گرید A در کارخانه جات و کارگاه های تولیدی ایرانی صورت می گیرد.  قیمت خرید قفس مرغ به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از این موارد کیفیت متریال و مواد اولیه به کار رفته در ساخت این قفسه ها می باشد که بر اساس کیفیت گرانولی که برای ساخت آن استفاده کرده اند کیفیت های مختلفی را شامل می شود. در فروش قفس مرغ تیراژ تولیدی نیز در قیمت تمام شده نهایی برای کارخانه خیلی مهم می باشد که اگر با تیراژ بالا و بصورت عمده فروشی خرید صورت بگیرد می تواند قیمت شکسته شده و بهای پایینی شامل قفس ها شود. شما با تماس با کارشناسان سایت ما می توانید بهترین خرید را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *