کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

خرید عمده قفس حمل مرغ درب دار در اصفهان

قفس حمل مرغ یکی از محصولاتی است که در مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مدل های گوناگونی دارد که از جمله آنها می توان به قفس های درب دار اشاره کرد. قفس حمل مرغ درب دار اصفهان یکی از با کیفیت ترین نمونه های این کالا می باشد که به صورت عمده در دسترس استفاده کنندگان محترم قرار می گیرد.

خرید عمده قفس حمل مرغ درب دار در اصفهان

همه چیز درباره قفس حمل مرغ درب دار

همه چیز درباره قفس حمل مرغ درب دار قفس مرغ محلی به قفس هایی گفته می شود که می توان از آن برای نگهداری و حمل مرغ استفاده کرد. نوع درب دار این کالا یکی از مدل های بسیار کاربردی این محصول است که دارای ظرفیت متفاوتی می باشد. ظرفیت قفس مرغ یکی از اصلی ترین مواردی است که نشان دهنده سطح کیفی آن می باشد. هر چه ظرفیت این کالا بیشتر باشد، احتمال آسیب به مرغ نگهداری شده در داخل آن نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

این محصولات دارای مشخصه های بسیار زیادی هستند که از این موارد می خوان به وزن کم و سیستم مناسب دفع کود اشاره کرد. این نوع قفس ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان به راحتی انواع مرغ را در داخل آن قرار دهد بدون این که هیچ آسیبی به مرغ های دیگر برسد.

برخی از این انواع و اقسام این نوع قفس دارای دستگیره می باشند که این امر به حمل و نقل راحت این محصولات کمک بسیار زیادی خواهد کرد‌. نمونه های فلزی این محصول از جنس آلومینیوم می باشند و در اثر برخورد با زمین نمی شکنند. این کالا ها بسیار جاگیر هستند و می توان جوجه های یکروزه و مرغ های بسیار بزرگ را در آن قرار داد.

قیمت روز قفس حمل مرغ درب دار

قیمت روز قفس حمل مرغ درب دار قیمت قفس مرغ نرخی است که افراد باید برای دریافت محصول مورد نظر خود بپردازند. قیمت این کالا در بازار به نوع و مدل آن بستگی دارد. برای مثال مدل های درب دار این مدل قفس در مقایسه با انواع دیگر محصول قیمت متفاوت تری خواهند داشت.

قیمت روز قفس مرغ درب دار از مواردی است که افراد باید قبل از خرید از آن اطلاع کسب کنند. اطلاع از آخرین قیمت این نمونه به شما کمک می کند تا خرید خود را با اطلاع و آگاهی بیشتری انجام دهید. قیمت گذاری این کالا با توجه به هزینه های ثابت و متغیر صورت می گیرد.

این سایت یکی از فروشندگان برتر اقسام متعدد قفس های با کیفیت و درجه یک حمل مرغ درب دار در کشور می باشد که این محصولات را با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *