کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

خرید بهترین قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در بازار

خرید بهترین قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در بازار به صورت اینترنتی و یا مستقیم انجام می پذیرد. خرید اینترنتی برای کسانی که در نقطه ای زندگی می کنند که از مراکز فروش دور باشند و وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند باصرفه است. قفس های حمل در سایزبندی و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شوند. این محصول در کارخانه ها با موادی از جنس پلی اتیلین و یا پلاستیکی درجه یک و با کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته ساخته می شود و علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای دیگر هم ارسال می گردد. 

خرید بهترین قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در بازار

نکاتی درباره وزن قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

نکاتی درباره وزن قفس حمل مرغ پلی اتیلنی نکاتی درباره وزن قفس حمل مرغ پلی اتیلینی  هست که بهتر است قبل از خرید این نکات را به یاد بسپارید. اولا تمام قفسه ها با هم از نظر کیفیت و ضخامت فرق دارند.  با توجه به نوع پرنده ای که در این قفس ها نگهداری می شود  وزن قفس مرغ ها هم متفاوت است.  قفسه های ضخیم که  در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشند و برای حمل و نقل مرغ های بزرگ از قبیل بوقلمون و غیره استفاده می شوند وزن بیشتری نسبت به نمونه های دیگر دارند. 

و اما قفس هایی که برای نگهداری مرغ های معمولی استفاده می شود زیاد ضخامت ندارند پس بنابراین وزن آن ها هم کم است. شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات کامل و کافی در مورد نمونه های مختلف این محصول در کنار قیمت قفس مرغ به سایت مراجعه کنید.

و یا این که به کمک شماره تلفن هایی که در این سایت قرار دارند با مراکز تولیدی تماس بگیریند و سوالات خود را از کارشناسان و متخصصان ما بپرسید. 

قیمت فروش قفس حمل مرغ پلی اتیلنی مرغوب

قیمت فروش قفس حمل مرغ پلی اتیلنی مرغوب قیمت فروش قفس حمل مرغ پلی اتیلنی مرغوب متفاوت است و بستگی به جنس و کیفیت و مرغوبیت محصولات دارد. شرکت قفس مرغ برای جذب مشتری و احترام به حقوق مشتریان اقدام به فروش قفس مرغ با قیمت های پایین می کنند. این شرکت ها محصولات خود را بعد از تولید در بین نمایندگی های خود در سراسر کشور پخش می کنند. این نمایندگی ها هم به صورت عمده ای و یا جزئی و به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم محصولات را به فروش می رسانند. 

قفس ها در کیفیت های مختلف از جمله درجه یک و درجه دو ساخته می شوند. نوع درجه یک مخصوص صادرات است و به کشورهای دیگر صادر می شود و قیمت های گران تری هم نسبت به نمونه های داخلی دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *