کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

خرید انواع قفس حمل مرغ درجه یک در تبریز

اگر شما یکی از تولید و توزیع کنندگان انواع مرغ هستید  برای حمل آنها به دنبال قفسی مناسب و با کیفیت می‌گردید که علاوه بر استحکام بالای آن وزن سبکی نیز داشته باشد و حمل و نقل آن نیز آسان باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع قفس حمل مرغ درجه یک در تبریز بوده. چرا که نمایندگان ما تولید این نوع قفسها را توسط با کیفیت ترین مواد اولیه مرغوب و دستگاههای اتوماتیک و پیشرفته انجام داده‌اند. علاوه بر این برای شما متقاضیان عزیز علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم آورده‌اند. شما می‌توانید جهت خرید قفس مرغ درجه یک به آدرس‌های موجود در همین سایت مراجعه نمایید.

خرید انواع قفس حمل مرغ درجه یک در تبریز

مشخصات کامل قفس حمل مرغ درجه یک

مشخصات کامل  قفس حمل مرغ درجه یک طبق بررسی های انواع قفس مرغ، مدل مناسب آن چه قدیمی باشد و چه جدی، چه ارزان باشد و چه گران، باید دارای چندین ویژگی مشخص و بارز و صفات ایده آل باشد. در ادامه این مقاله به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌نماییم.

بهترین قفس حمل مرغ با داشتن درب های راحتی و کشویی آسان سبب راحتی در قرار دادن پرندگان و حیوانات به داخل آن شده است. همچنین کف قفس حمل مرغ استاندارد دارای حفره های کوچکتر از طرفین است تا مرغ‌ها بتوانند بدون هیچ مشکلی قدم بردارند. برای آشنایی با اندازه قفس مرغ استاندارد باید گفت که مناسبترین سایز آن به طور همزمان باید حدود 4 الی 5 مرغ را در خود جای دهد.
قفس حمل مرغ درجه یک بسیار سبک و بادوام است و خارج از مبحث زیبایی شما می‌توانید از سلامت و عدم شکستن آن در مسیرهای طولانی اطمینان حاصل نمایید. همچنین جنس آن از پلاستیک استاندارد است که می‌تواند در صورت نیاز به حمل و نقل مرغ و حتی برخی حیوانات کوچک نیز کمک کند. و با دارا بودن درب های قابل بارگیری منعطف که به راحتی به جلو و عقب قفس می‌چرخد، حرکت پرندگان به داخل و خارج محدوده قفس به هیچ وجه مشکلی نخواهد داشت.
از جمله مشخصات یک قفس مرغ درجه یک وجود حفره‌ها و روزنه‌هایی در بدنه آن است که سبب می‌شود هوا به داخل آن رفت و آمد کند. و این انتقال اکسیژن در جلوگیری از تلفات و خفگی مرغها نقش بسزایی دارد.

فروش ویژه قفس حمل مرغ درجه یک با تخفیف

فروش ویژه قفس حمل مرغ درجه یک با تخفیف اگر شما هم اکنون تصمیم به خرید مستقیم و بدون واسطه قفس حمل مرغ درجه یک در بازار را دارید و نمی‌دانید که این محصول با کیفیت را از کجا تهیه کنید و همچنین نگران عدم تحویل به موقع آن هستید ما به شما توصیه می‌کنیم دیگر نگران نباشید چرا که مراکز فروش ما تصمیم گرفته است که محصولات خود را با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه به فروش برساند.

شما متقاضیان گرامی می‌توانید جهت استعلام قیمت فروش قفس مرغ و همچنین مشاهده مدلهای مختلف آن با آدرس‌های مندرج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *