کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

تولید کننده قفس حمل مرغ پلاستیکی در کشور

به طور عادی قفس حمل مرغ پلاستیکی برای حمل و نقل پرندگان به دلیل این عادت که تکرار سفرهای حیوان خانگی را به همراه داشته باشد مشکلی ندارد. این مشکلات در پرندگان تولیدی و پرندگان وحشی مشاهده می شود که عدم تجربه حمل و نقل همراه با برخورد نادرست باعث ایجاد وضعیت استرس زا می شود که می تواند منجر به افزایش مرگ و میر یا آسیب دیدگی پرندگان شود. در ادامه به توضیحاتی در مورد تولیدکنندگان این محصول خواهیم پرداخت.

تولید کننده قفس حمل مرغ پلاستیکی در کشور

مشخصات مهم قفس حمل مرغ پلاستیکی چیست؟

مشخصات مهم قفس حمل مرغ پلاستیکی چیست؟  بسته به نوع شرکت و ناقلین، قفس مرغ پلاستیکی، کانتینر مشخصات قفس مرغ مختلف وجود دارد که هر کدام کم و بیش مناسب برای هر نوع پرنده با توجه به وزن و نژاد هستند که در آن ها مطابق ویژگی های فوق تعداد مشخصی از پرندگان را حمل می کنند.

طراحی قفس ها باید تهویه کافی و انباشته شدن قفسها را تضمین کند، علاوه بر این که پرندگان فوق پرنده های زیر را رها نمی کنند ، باید این نکته را نیز در نظر گرفت که دهانه در قفس ها باعث بروز حوادثی مانند کشیدن اندام یا … نمی شود. 

عرضه کننده انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی ایران

عرضه کننده انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی ایران عرضه کننده های انواع قفس مرغ زنده اینکه شدت نور تا حد ممکن کم باشد یا به رنگ آبی باشد، زیرا از این طریق پرندگان راحت تر می توانند جمع شوند. معمولاً اواخر روز کار انجام می شود.

دما یکی دیگر از عوامل کنترل، جلوگیری از ساعات بیشترین گرما، پرندگان را در مناطق پوشیده و از آب و هوای غافل محافظت می کند، زیرا تغییرات خاص خود حتی اگر تغییرات چند درجه ای داشته باشند، تأثیر بسیار منفی بر روی پرندگان می گذارد.

سر و صدایی که باید تا حد ممکن کم باشد، اگرچه این یک عامل متغیر در هر مزرعه است زیرا اگر حیوانات به طور مداوم با برخی سر و صداها عادت کنند به آن عادت کرده و استرس شنیدن کارگران در کشتی به حداقل می رسد. 

برای به حداقل رساندن صدمه در گرفتن در پرنده (نحوه صید و چگونگی صید حیوان برای قرار دادن آن در قفس)، مهارت عملگر ضروری است، که باید هرچه سریعتر حرکات صاف را انجام دهد.

بار فیزیکی اپراتور باید کنترل و مورد بررسی قرار گیرد، زیرا بار بیش از حد می تواند عملکرد بد جمع آوری پرندگان را ایجاد کند. 4-8 پرنده معمولاً قبل از قرار دادن در قفسها در هر عملگر جمع می شوند.

برخی از مشکلاتی که در لاشه مشاهده می شود حیواناتی هستند که ضربه به سر، پاهای شکسته، خونریزی داخلی از کبد به دلیل جمع آوری پرندگان در یک خوشه توسط یک پا وجود دارد. وزن حیوان جمع آوری شده نیز باید در نظر گرفته شود تا آن را به مناسبترین روش برای هر گله انجام دهد.

در جوجه های جوان لازم است بدانید فشاری که می تواند بدون ایجاد صدمه وارد شود و رها شدن آنها باید روی سطح قفس حمل و نقل ملایم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *