کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

تولید کننده قفس حمل مرغ درجه یک تبریز

یکی از محصولات مورد نیاز و کاربردی در مرغداری ها قفس می باشد که برای حمل و نقل مرغ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها تولیدی های متعددی قفس حمل مرغ درجه یک را به وسیله متریال مرغوب و در اندازه های مختلف تولید و عرضه می کنند که به دلیل کیفیت بالا، فروش بسیار خوبی دارند.

تولید کننده قفس حمل مرغ درجه یک تبریز

روش ساخت قفس حمل مرغ درجه یک

روش ساخت قفس حمل مرغ درجه یک ساخت قفس مرغ درجه یک در کارخانه های تولید کننده با استفاده از مواد پلی اتیلنی و باکیفیت انجام می شود و این قفس ها دارای رنگ بندی متنوع بوده و ابعاد متفاوتی دارند. این قفس ها  گاهی به دو یا چهار بخش جداگانه تقسیم می شوند و این محصول دارای شبکه های توری مانندی بوده که هوا و اکسیژن مورد نیاز مرغ ها از این طریق تأمین شود و این منافذ نباید خیلی ریز و یا خیلی درشت باشند و این محصول نباید لبه ها و یا زوائد تیزی داشته باشد، زیرا در غیر این صورت به بدن مرغها آسیب می رساند.

تولید کننده های این قفس ها آن ها را در طرح های مختلفی همچون قفس حمل مرغ با طرح شبکه ای، قفس حمل مرغ با طرح لانه زنبوری و قفس حمل مرغ با طرح دور بسته تهیه می کنند.
در حال حاضر قفس های ساخته شده از مواد  پلاستیکی مرغوب بیشترین کاربرد را دارند؛ چرا که دارای تنوع بسیاری در اندازه، طرح و مدل بوده و دارای وزنی سبک بوده که باعث جابجایی راحت می شود.
قفس مرغ بلدرچین با بهترین کیفیت و در طرح های زیبا ساخته می شود و برخی از این قفس ها دارای یک درب و برخی دو درب دارند که مشتری با توجه به نیاز خود می تواند کالای دلخواه را خریداری کند.

عرضه کننده قفس حمل مرغ درجه یک در تبریز

عرضه کننده قفس حمل مرغ درجه یک در تبریز عرضه کننده قفس حمل مرغ درجه یک در تبریز را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید پیدا کنید. خرید قفس مرغ با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از همین شرکت امکان پذیر می باشد. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.
در این مرکز انواع این محصول در طرح و مدل متنوع، ابعاد و اندازه گوناگون در رنگ های شیک و زیبا ارائه می شود همچنین کارشناسان شرکت شما را در انتخاب بهتر یاری می کنند تا با شناخت کامل اقدام به خرید نمایید و در صورت خرید محول مورد نظر به نشانی شما ارسال می گردد.

قیمت این قفس ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که مهمترین مورد کیفیت و جنس این محصول می باشد همچنین برند و شرکت تولید کننده نیز بر قیمت تأثیر گذار بوده و روش خرید، ابعاد و اندازه این محصول، طرح و مدل آن و … بر قیمت این وسیله مؤثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *