کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور شیراز

برای جا به جایی و حمل و نقل انواع طیور از سبدهای مخصوص استفاده می شود. این سبدها از جنس پلاستیکی می باشند و در رنگ های مختلف تولید می شوند. از جمله رنگ آنها می توان به رنگ زرد و یا آبی و غیره اشاره کرد. 
معمولا سبدها در طرفین خود دارای دسته هایی می باشند، که برداشتن آن را راحت تر و آسان تر می کند. برای خرید سبد پلاستیکی حمل طیور به صورت عمده و کلی می توانید با ما تماس حاصل کنید. 

تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور شیراز

معرفی و شناخت انواع سبد پلاستیکی حمل طیور

معرفی و شناخت انواع سبد پلاستیکی حمل طیور برای حمل و جا به جایی طیور از انواع و اقسام سبدهای پلاستیکی استفاده می شود. 
این سبدها از جهات مختلف با همدیگر فرق می کنند. از این رو، امروزه انواع سبد پلاستیکی را می توان در بازار پیدا کرد. 
از جمله این عوامل و پارامترها می توان به موارد زیر اشاره نمود. 

  • رنگ بندی: انواع این سبدها دارای تنوع رنگ بندی بالایی می باشند. امروزه در بازار می توان این محصول را در رنگ های قرمز، آبی، زرد، سبز و غیره پیدا کرد. 
  • سایز: یکی از مهمترین فاکتورهایی که سبب ایجاد تنوع در این محصول شده است، سایز آنها می باشد. معمولا این سبدها سایزهای مختلفی دارند. سایز این سبدها تعداد طیوری که می توان با هر سبد حمل کرد را نشان می دهد. 
  • کیفیت: از دیگر فاکتورهای اثرگذار در تقسیم بندی این کالا، باید به کیفیت آنها اشاره کرد. کیفیت سبدها بسیار بالا می باشد و دوام و ماندگاری زیادی دارد. چرا که این محصول از جنس پلیمری تولید می شوند و از این رو در برابر ضربه و اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم می باشند. 
  • نوع طراحی: در نهایت باید به تفاوت طراحی آنها اشاره کرد. بر اساس طراحی و مدل های سبد می توان آنها را به سبدهایی با دیوار کوتاه و یا بلند و تعبیه دسته برای حمل و برداشتن راحت تر آنها اشاره کرد. 

فروش ویژه سبد پلاستیکی حمل طیور در تبریز

فروش ویژه سبد پلاستیکی حمل طیور در تبریز از سبدهای پلاستیکی برای جا به جایی گوشت مرغ استفاده می شود. به همین دلیل، امروزه این محصول به صورت گسترده تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. 
بسته بندی سبد طیور به صورتی کاملا بهداشتی و با رعایت استانداردهای لازم انجام می شود. چرا که این صنعت با سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارد و لازم است در آن نکات بهداشتی و ایمنی به صورت دقیق رعایت شود. 
قیمت سبد پلاستیکی متاثر از فاکتورهای مختلفی می باشند. ولی با این وجود، سعی ما بر این است، که با خرید مستقیم از تولید کننده سبد پلاستیکی و عرضه آن به بازار، بهترین و مرغوبترین سبدها را با ارزانترین قیمت به دست مشتری برسانیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *