کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور در کشور

تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور در کشور مشغول به فعالیت است و با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک نظیر پلی اتیلین و یا مواد پلاستیکی و با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته امروزی مطابق با استاندارد های جهانی اقدام به تولید این محصول در سایز بندی های مختلف می کند. این سبد های پلاستیکی برای حمل انواع طیور از جمله مرغ، بوقلمون و کبک و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. 

تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور در کشور

اندازه های مختلف سبد پلاستیکی حمل طیور

اندازه های مختلف سبد پلاستیکی حمل طیور اندازه های مختلف سبد پلاستیکی حمل طیور با توجه به نوع نیاز مشتریان متفاوت است. سبد حمل مرغ پلاستیکی در ابعاد بزرگ برای مرغ های بوقلمون و یا مرغ مادر و در ابعاد متوسط  و معمولی ساخته می شوند.  در قفس های بزرگ به خاطر این که طول و عرض قفس زیاد است می توان دو مرغ کوچک و حتی جوجه را هم اسکان داد.

قفس های پلاستیکی درب دار برای حمل مرغ زنده مورد استفاده قرار می گیرند، قفل بعضی از آن ها فلزی و بعضی دیگر پلاستیکی می باشد  و در ساخت این سبد ها از پلاستیک درجه یک استفاده می شود تا هم در برابر ضربه مقاوم باشند و هم بتوانند وزن مرغ را تحمل کنند. 

برای گرفتن اطلاعات بیشتر و بهتر می توانید به سایت مراجعه کنید ما در سایت مدل های متنوع این محصول را با اندازه های دلخواه قرار داده ایم و اگر سوالی  و یا درخواستی در این مورد داشتید می توانید به کمک شماره تلفن هایی که در سایت قرار دارند با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

مرکز خرید سبد پلاستیکی حمل طیور در تهران

مرکز خرید سبد پلاستیکی حمل طیور در تهران مرکز خرید سبد پلاستیکی حمل طیور در تهران دایر است. این مرکز از طرف کارخانه مجوز فعالیت است و به نرخ درب کارخانه انواع سبد مرغ بزرگ و یا کوچک تولیدی را از طرف کارخانه ها به صورت عمده ای و یا جزئی و به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با توجه به نیاز مشتریان به آن ها ارائه می دهد. 

خریداران هم اغلب مراکز تولید مرغ و طیور  و یا مراکز صنعتی در سراسر کشور می باشند. خرید سبد سبد پلاستیکی به صورت غیرمستقیم این حسن را دارد که در هر نقطه ای از ایران زندگی می کنید می توانید تنها با زدن چند دکمه وارد سایت شوید و از خدمات آن استفاده کنید. این شیوه ی خرید برای کسانی که وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به مراکز فروش را ندارند باصرفه است. محصولات در سایت برای جلب رضایت مشتری و جذب آن برای خرید های بعدی با تخفیف عرضه می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *