کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

تولید عمده قفس مرغ پلاستیکی در ایران

امروزه در کشور ما استفاده از قفس مرغ پلاستیکی رواج زیادی پیدا کرده است. این کالا به آسانی قابل حمل می باشد و وزن سنگینی ندارد به همین دلیل از بازار فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد. تولید عمده قفس مرغ پلاستیکی در ایران با به کارگیری بهترین مواد اولیه و جنس بسیار عالی صورت می گیرد. 

تولید عمده قفس مرغ پلاستیکی در ایران

بررسی مشخصات انواع قفس مرغ پلاستیکی

بررسی مشخصات انواع قفس مرغ پلاستیکی تولید کنندگان زیادی در کشور ما انواع قفس مرغ پلاستیکی را با سایز های مختلف با کاربرد های گوناگون تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. 

تولید قفس مرغ در رنگ بندی های متنوع و مدل و طرح های مختلف و همچنین با ابعاد گوناگون در کشور ما انجام می شود. 

از مشخصات این قفس می توان به طرح و مدل های مختلف، تنوع در رنگ، سایز و اندازه های گوناگون و درب دار و یا بدون درب آن اشاره کرد. همانطور که گفتیم این محصول به دلیل وزن سبک و جابه جایی آسان و راحت مشتریان زیادی دارد. 

تولید کنندگان این کالا را با استفاده از مواد اولیه درجه یک پلی اتیلنی تولید می کنند. قفس های لانه زنبوری و شبکه ای جزء قفس های پرفروش می باشند. 

این قفس ها در برابر فشار و ضربه از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشند و قابلیت شست و شو نیز دارند. همچنین تحمل بار سنگین را دارند و طبق استاندارد ها ساخته می شوند و طوری طراحی شده اند که بتوان مرغ زیادی در آن جای داد. 

بیشتر خریداران قفس های پلاستیکی مرغداری ها می باشند به همین دلیل آن ها را به صورت عمده و با قیمت مناسب تری تهیه می کنند. 

فروش ویژه بهترین قفس مرغ پلاستیکی درجه یک

فروش ویژه بهترین قفس مرغ پلاستیکی درجه یک فروش ویژه بهترین قفس مرغ پلاستیکی درجه یک در کشور ما خیلی پر رونق می باشد و به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی در بازار های خارجی نیز دارند. 

قیمت قفس مرغ زنده به عوامل مختلفی مانند: کیفیت، جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، نوع، میزان عرضه و تقاضا، روش خرید و فروش، برند تولید کننده، طرح و مدل، سایز، شرکت تولید کننده و نوسانات ارزی آن بستگی دارد. 

خریداران می توانند برای خرید قفس مرغ به فروشگاه های اینترنتی مراجعه و آن را به صورت عمده و یا جزئی سفارش و خریداری کنند. 

شرکت قفس مرغ، این محصولات را علاوه برای فروش در بازار های داخلی، با بهترین کیفیت و جنس به کشور های دیگر صادر می کنند و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *