کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

توزیع کننده سبد پلاستیکی حمل طیور در تبریز

در مرغداری ها برای حمل و جابجایی طیور به صورت کاملا ایمن از سبد پلاستیکی حمل طیور استفاده می شود. این سبد از پلاستیک فشرده و ضخیم تشکیل شده که ساختاری چند لایه و منحصر به فرد دارد به همین دلیل بسیار مقاوم و با دوام است. این سبد در طرح و رنگ و مدل ها و همچنین سایزهای مختلف تولید می شود که توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. طیور زنده و کشتار شده به وسیله این تجهیزات به راحتی جابجا می شوند. این مرکز بزرگترین توزیع کننده انواع سبد طیور در سراسر کشور است که آن را در دسترس مشتریان قرار می دهد. 

توزیع کننده سبد پلاستیکی حمل طیور در تبریز

مطالب اختصاصی درباره سبد پلاستیکی حمل طیور

مطالب اختصاصی درباره سبد پلاستیکی حمل طیور تولید سبد پلاستیکی طیور به صورت کاملا اختصاصی و استاندارد و با بکارگیری مواد اولیه مرغوب باعث شده تا علاوه بر تنوع سازی سبد محصولات سطح کیفی بالایی هم داشته باشند. این سبدها دارای وزنی سبک و انعطاف پذیری بالا هستند و به همین دلیل در مقابل ضربه و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. 

آنها تحمل وزن بالایی دارند و می تواند طیور زیادی را درون آن قرار داد. بدنه این سبدها تور مانند است تا هوا بتواند به راحتی در آن جریان داشته باشد.‌سایز بندی در آنها متفاوت بوده و هر کدام کارایی و قابلیت های خاص خود را دارند. 

از دیگر مطالب اختصاص می توان به تنوع رنگی بالا اشاره کرد که علاوه بر زیبایی ظاهری سطح کاربری را هم گسترده تر می کند. روی این سبدها باز است و درب ندارند. 

فروش ویژه سبد پلاستیکی حمل طیور صادراتی

فروش ویژه سبد پلاستیکی حمل طیور صادراتی بالا رفتن سطح تقاضا و استفاده زیاد مصرف کنندگان باعث شده تا سطح فروش سبد پلاستیکی در بازارهای داخلی و خارجی افزایش زیادی پیدا کند که این امر خود به تولید بیشتر و سودآوری بالاتر کمک زیادی می کند. این مرکز برای جذب مشتری بیشتر فروش های خود را به صورت ویژه انجام می دهد به گونه ای که محصول های با کیفیت را با قیمت هایی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند. فروش های فوق العاده گاه از طریق سایت های اینترنتی هم انجام می شود. 

سطح کیفی بالا و قیمت مناسب باعث شده تا زمینه صادرات آن به کشورهای دیگر هم فراهم شود. فروش بسیار پی در پی و گسترده می باشد، چون مرغداری ها برای انواع جابجایی ها از این سبدها استفاده می کنند. در فروش اینترنتی مشتریان دسترسی بهتری به محصولات دارند. 

در این روش خریدار می تواند با دیدن محصولات متنوع و قیمت ها و همچنین مقایسه ها سفارش خود را ثبت کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *