کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

توزیع  قفس مرغ کشتارگاهی

توزیع قفس مرغ کشتارگاهی

هنگام خرید عمده، تولید کننده و فروشنده به سود مورد نیاز خود دست پیدا می کنند همچنین خریدار می تواند محصولات را با قیمت ارزان تری دریافت نمایید. توزیع قفس مرغ کشتارگاهی از کارخانجات تولیدی بصورت عمده در بازار انجام می گیرد. شرکت های مختلف بازرگانی نیز محصولات را بصورت عمده خریداری می کنند.

مراکز عرضه و خرید این محصولات به صورت روزانه محصولات انواع محصولات پلاستیکی و صنعتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. شرکت های بازرگانی مختلفی اقدام به عرضه عمده محصولات صنعتی می نمایند. نمایندگی فروش سبد پلاستیکی حمل مرغ، بازرگانی کوشا باکس عرضه کننده انواع سبد پلاستیکی حمل مرغ با کیفیت می باشد.

توزیع قفس مرغ کشتارگاهی

ویژگی ظاهری قفس مرغ کشتارگاهی

ویژگی ظاهری قفس مرغ کشتارگاهی

قفس های حمل مرغ موجود در بازار ایران با توجه به اینکه مهمترین مشخصه آنها ابعاد و اندازه می باشد توانستن در ابعاد متفاوتی مانند بزرگ و متوسط در اختیار مشتریان قرار داده شوند و از قفس مرغ کشتارگاهی  موجود در بازار ایران با توجه به اینکه در دیدار باشند متفاوت است اما قفس های مرغ تقریباً حدود ۵ کیلوگرم وزن دارند. قفس های حمل مرغ موجود در بازار ایران که به صورت درب  دارد و بدون درب می‌شوند از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات پلاستیک تولید شده در کارخانجات می باشند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]ساخت و طراحی انواع قفس مرغ کشتارگاهی در دار یا بدون درب توسط تولیدی‌های مختلف صورت می‌گیرد و موجب شده از حمل و نقل آنها دارای محیط های متفاوت نیز انجام شود بهترین قفس های حمل مرغ زنده، در شرکت های تولیدی ایرانی ساخته شده‌اند که می‌توانند از استانداردهای بین‌المللی نیز پیروی کنند. بهترین قفس های موجود در بازار ایران از مواد اولیه با کیفیت مانند پلی اتیلن ساخته شدند.[/highlight-dash]

در قفس مرغ کشتارگاهی پلی اتیلنی که یکی از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات می باشد از مواد اولیه بازیافتی و قابل برگشت به محیط استفاده شده است. حمل و نقل انواع مرغ و پرنده زنده در قفس های حمل مرغ موجب می شود تا ضمن حفظ رعایت مسائل بهداشتی و جابجایی آنها به آسانی انجام می‌گیرد. همچنین هزینه‌های حمل و نقل نیز به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

شرکت تولید قفس مرغ کشتارگاهی

شرکت تولید قفس مرغ کشتارگاهی

سبد پلاستیکی حمل مرغ  به صورت یک محصول کاربردب برای صنایع پرورش مرغ و طیور به شمار می‌رود و فروش آن به صورت عمده و فله صورت می‌گیرد. اغلب حجم تولیدی این محصول برای داخل ایران انجام می شود و درجه کیفی محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. قفس مرغ کشتارگاهی صادراتی اگر به صورت کاملا صحیح و درست درجه یک شود مزایای بسیاری دارد که یکی از مهم ترین آنها کاهش هزینه‌های صادرات و ماندگاری بالای محصول می باشد. سبد حمل مرغ درجه یک باید به صورت وکیوم شده در حجم های ۵ تا ۱۰ کیلوگرم آماده عرضه شود.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]قیمت سبد پلاستیکی حمل مرغ  مرغوب و با کیفیت در بازار به موارد مهمی از جمله نوع جنس مواد اولیه آن بستگی دارد. سبد های حمل مرغ پلی اتیلنی صادراتی و درجه یک برای موارد مختلفی مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد و این موجب می‌شود تا استانداردهای فروش بر قیمت محصولات موثر باشند. سبد پلاستیکی حمل مرغ  موجود در بازار ایران و سبد پلاستیکی حمل مرغ  صادراتی دارای قیمت های متفاوتی هستند. پخش قفس مرغ کشتارگاهی به دلیل دارا بودن کیفیت قیمت بالاتری دارد و این دلیل باعث می‌شود تا این محصول به صورت کاملا بهداشتی و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خارجی قرار بگیرد.[/highlight-dash]

نمایندگی های فروش محصولات کشاورزی و غذایی، عرضه کننده انواع سبد حمل مرغ زنده درجه یک و با کیفیت در بازار ایران می باشند. استفاده از سایت های فروش آنلاین امکان عرضه محصولات را آسان نموده است. سبد های حمل مرغ پلی اتیلنی درجه یک در سایز بندی های متفاوت با درجه یک متنوع در اختیار مشتریان قرار می گیرد. محصولات تولید شده در استان های مختلف ایران، از طریق شرکت های بازرگانی خریداری شده و پس از مراحل اولیه، آماده درجه یک و فروش می گردد. محصولات بصورت سایزبندی و اندازه های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا باکس مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *