کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

توزیع عمده قفس حمل مرغ زنده در کشور

قفس حمل مرغ زنده همانطور که از اسمش پیداست برای حمل و نقل راحت این پرنده بکار می رود و در رنگ، سایز و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود که خریداران بسته به نیاز خود می توانند مدل دلخواه را تهیه کنند. همچنین این محصول در مراکز توزیع کننده در سطح کشور مورد عرضه قرار می گیرد تا دسترسی همه ی مشتریان به انواع مدل های آن راحت شود‌.

توزیع عمده قفس حمل مرغ زنده در کشور

بررسی مشخصات کلی قفس حمل مرغ زنده

بررسی مشخصات کلی قفس حمل مرغ زنده قفس حمل مرغ زنده سبد پلاستیکی است که چهار طرف آن محصور شده و درب آن بالای سقف قفس است که رنگ های مختلفی داشته است و در این قفس مرغ و جوجه نگهداری می شود و سقف آن به اندازه ای است که چند مرغ بزرگ به راحتی در آن جای داده می شود.

جنس قفس حمل مرغ پلاستیکی مستحکم و بادوام است و در برابر ضربات نیز مقاوم می باشد. معمولا از این قفس کسانی استفاده می کنند که در کار فروش خرده انواع جوجه، بلدرچین و مرغ هستند. این نمونه قفس در طول و عرضه مختلفی وارد بازار می شود که همین باعث تنوع در آنها شده است.

انواع قفس مرغ زنده با ارتفاع بالا برای حمل مرغ های بزرگ و حتی خروس می باشد و نمونه های ارتفاع کم برای نگهداری و حمل جوجه رنگی، بلدرچین، جوجه اردک و بچه مرغ هایی که کمی بزرگتر از جوجه هستند استفاده می شود و برخی این قفس ها دو طبقه نیز هستند و جوجه را در بالا و پایین آنها می توان نگهداری نمود.

فروشنده ویژه قفس حمل مرغ زنده در ایران

فروشنده ویژه قفس حمل مرغ زنده در ایران فروشنده ویژه قفس حمل مرغ زنده در ایران با حضور فعالی که در این بخش دارد با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند. این مرکز در ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این محصول و خریداران آن بوده و به خرید و فروش انواع سبد می پردازد.

قیمت این محصول بسته به کیفیت و نحوه فروش متفاوت است و ظرفیت قفس مرغ نیز در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد و هر چه قفسه بزرگتر باشد ظرفیت بیشتر برای نگهداری مرغ یا جوجه دارد و در آن تعداد بیشتری از این پرندگان را می توان نگهداری نمود و قیمت های آنها نیز بیشتر است.

فروش قفس مرغ به دو صورت خرده و عمده انجام می شود که نرخ عمده آن ارزانتر می باشد و خریدارانی که آن را بدون واسطه تهیه کنند باصرفه تر خواهند توانست آن را تهیه کنند. همچنین تنوعی که در مدل های این محصول وجود دارد باعث تنوع در قیمت ها شده و در نتیجه تقاضای بالایی نیز برای آنها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *