کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

توزیع انواع قفس حمل مرغ 30*54*73 در بازار

 قفس حمل مرغ 30*54*73 یکی از استاندارد ترین قفس ها برای حمل و نگهداری مرغ کشتارگاهی می باشد که جابجایی آنها را بسیار آسان کرده است. این قفس ها از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و به همین علت استحکام بالایی دارند. این قفس ها در کشور بسیار مورد نیاز هستند و به همین علت توزیع انواع قفس حمل مرغ 30*54*73 در بازارهای مختلف به شکل های مختلف انجام می شود. 

توزیع انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 در بازار

مهمترین نکته درباره قفس حمل مرغ 30*54*73

مهمترین نکته درباره قفس حمل مرغ  30*54*73 همانطور که می دانید قفس حمل مرغ 30*54*73 رایج ترین و در حقیقت بهترین قفس می باشد که در ساخت آن از بهترین مواد اولیه پلاستیکی و پیچ و مهره های فلزی مرغوب استفاده می شود. 

در خصوص مهمترین نکات قفس حمل مرغ 30*54*73 می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • حجم در نظر گرفته شده برای این قفس ها استانداردترین حجم است؛ بنابراین در صورت پر شدن آنها وزنشان در حد مطلوب است.
  • این قفس ها هم به عنوان قفس مرغ کشتارگاهی و هم به مرغ زنده کاربرد دارند و علاوه بر مرغ برای سایر طیور مشابه مانند بلدرچین، کبک و… قابل استفاده هستند. 
  • قفس مرغ صنعتی به دو صورت درب دار و بدون درب تولید می شوند و قفس های درب دار برای مرغ زنده و بدون درب برای مرغ کشتارگاهی مناسب هستند. 

فروش انواع قفس حمل مرغ 30*54*73 تبریز

فروش انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 تبریز امروزه انواع قفس حمل مرغ 30*54*73 با بهترین کیفیت از مواد درجه یک ساخته می شوند که در ساخت آنها تمام نکات مربوط به ابعاد قفس مرغ و وزن آنها استاندارد تعیین می شود و در حقیقت جزو بهترین قفس ها می باشند. 

این قفس ها به علت ساختار خوبشان برای حمل مرغ و سایر طیور زنده نیز مناسب هستند و به علت داشتن ابعاد خوب و فضای باز به آنها آسیب نمی رسد و قابلیت قرار گرفتن بر روی هم را دارند بدون این که مرغ های زنده دچار خفگی شوند. 

در حال حاضر فروش قفس مرغ درجه یک در تبریز با روش های مختلفی انجام می شود و بهترین قفس ها برای عرضه به خریداران فراهم آمده اند.

عرضه کنندگان برای فروش تضمینی به خریداران در اقصی نقاط ایران خدمات ارزنده ای در نظر گرفته اند، آنها ضمن فروش بهترین قفس ها با بهترین قیمت و در نظر گرفتن تخفیف نقدی، برای این قفس ها گارانتی مدت دار نیز در نظر گرفته می شود تا مشتری با اطمینان تمام اقدام به خرید کند. 

همچنین برای راحتی خریداران، امکان خرید غیرحضوری به صورت تلفنی و نیز سفارش آنلاین وجود دارد تا افراد در هر نقطه از ایران به آسانی بتوانند نیاز های خود را به صورت عمده و یا جزئی سفارش دهند و در اسرع وقت دریافت کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *