کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

توزیع انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

پس از یک دوره پرورش در مرغداری نتیجه کار مرغ‌های به وزن رسیده می باشد که باید به بهترین شکل ممکن به کشتارگاه منتقل شوند. چنانچه طی فرآیند انتقال از ابزار مناسبی استفاده نشود ممکن است مرغ ها تلف شده و یا آسیب ببیند که در نهایت کیفیت لاشه و سود حاصله توسط مرغدار پایین می آید. قفس حمل مرغ پلی اتیلنی به یکی از ابزار ها برای حمل مرغ می باشد. مشخصه اصلی این نوع قفس چیست و توزیع انواع مختلف آن در کشور در کجا انجام می شود؟

توزیع انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

مشخصه اصلي قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

مشخصه اصلي قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

انواع قفس مرغ وظیفه انتقال مرغ ها را به کشتار گاه و یا سایر مکان ها بر عهده دارند. این قفس ها در ابعاد و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده اند.

اما مشخصه اصلی همه انواع قفس حمل این پرنده ها مواد قفس مرغ می باشد که جنس همه آنها از نوع پلی اتیلنی می باشد.

در گذشته از قفسه های فلزی برای حمل مرغ استفاده شده این قفس ها دارای لبه های تیز بوده و به مرغ ها آسیب وارد می‌نمودند همچنین پس از مدتی دچار زنگ زدگی شده و علاوه بر این قیمت بالاتری داشتند.

با گسترش صنایع پتروشیمی، مواد پلی اتیلنی  یکی از بهترین گزینه ها برای تولید قفس های حمل مرغ شدند.

با وجودی که قفس های حمل مرغ به صورت شبکه ای و توری هستند  اما به علت ساخته شدن از مواد پلی اتیلن ای بسیار محکم بوده و طی مراحل بسیار زیاد تخلیه و بارگیری آسیبی به آنها وارد نمی شود.

جنس پلی اتیلنی این قفس ها به نحوی است که علاوه بر استحکام دارای انعطاف پذیری نیز می باشند به طوری که حالت شکنندگی نداشته و در اثر برخورد به هم به علت بافت نرم پلی اتیلنی آسیبی به هم وارد نمی‌کنند.

قیمت قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

قیمت قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور چنانچه توانسته اید در کشورهای همسایه و یا سایر کشورها در زمینه  فروش  انواع قفس مرغ پلی اتیلنی بازاریابی کرده و مشتریانی را برای خود پیدا کنید. همچنین اگر در زمینه انتقال مرغ ها از محل پرورش به کشتارگاه و یا سایر مکان های دارای وسیله نقلیه مخصوص این کار هستید و یا به عنوان مسئول کشتارگاه برای جلب نظر مرغداران تسهیلات حمل مرغ آنها به کشتارگاه را بر عهده گرفته اید تهیه این قفس ها برای ادامه تجارت شما الزامی است. 

جهت تهیه و سفارش این محصول می توانید با شرکت قفس مرغ ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت محصول و انواع آن سفارش خود را اعلام نمایید.

در ضمن خرید به صورت تیراژ این محصول شامل تخفیف ویژه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *