کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

تأمین کننده قفس حمل مرغ کشته در کشور

امروزه برای آسان شدن حمل و نقل بهتر طیور مختلف از جمله مرغ و قطعه های آن از سبد و قفس های مخصوصی استفاده می شود، این محصول علاوه بر سهولت در حمل و نقل بسیار محکم بوده و تحمل وزن مقدار معینی از انواع گوشت مرغ را دارد که در ایران تولید قفس حمل مرغ کشته در بسیاری از کارخانجات به صورت عمده و بدون هیچ محدودیتی صورت می گیرد که به دلیل رقابت تنگاتنگ شاهد تامین کننده های مختلفی در اقصی نقاط کشور هستیم.

تأمین کننده قفس حمل مرغ کشته در کشور

آنچه درباره خريد قفس حمل مرغ کشته نمی دانید

آنچه درباره خريد قفس حمل مرغ کشته نمی دانید قفس هایی که جهت حمل و نقل گوشت مرغ کشته مورد استفاده قرار می گیرد موجب سهولت جابجا کردن آن ها می شود. این سبد ها از مواد اولیه ی با کیفیت تولید می شوند و دارای دوام و کیفیت بالایی می باشند. این محصولات قادر به تحمل وزن بالا بوده و مقدار مشخصی از گوشت مرغ کشته شده را در خود جای می دهند.

برخی از ویژگی های این قفس ها عبارتند از:

  1. قفس مرغ کشته  بسیار مقاوم می باشد.
  2. استفاده از این وسیله موجب سهولت در جابجایی گوشت مرغ می شود.
  3. این قفس ها وزن مشخصی دارند که کار را در هنگام وزن آسان می کند.
  4. در هنگام وزن گوشت ها روی ترازوی آلوده قرار نمی گیرند.
  5. و …

سهولت در جا به جایی مخصوصا برای افرادی کارایی دارد که به پخش مرغ کشته مشغولند و باید این محصول را از کشتارگاه به ماشین ها بار زده و از ماشین ها در مقابل فروشگاه های مربوط پیاده کنند، خرید قفس مرغ با سهولت همراه بوده و از طریق مراکز فروش آن و سایت های اینترنتی مربوط امکان پذیر می باشد. 

عرضه کننده قفس حمل مرغ کشته كيلويي

عرضه کننده قفس حمل مرغ کشته كيلويي در کشور ایران افراد و گروه های زیادی در تولید قفس مرغ کیلویی  فعالیت دارند و آن را در انواع اندازه و رنگ تولید کرده و سپس به بازار عرضه می کنند، کیفیت این محصولات نسبت به قیمت آن بسیار بالا می باشد، به طوری که باور نمی کنید این محصول با کیفیت و کاربردی را با چنین قیمت ارزانی می توانید خریداری کنید.

عرضه کننده قفس مرغ پروتئینی سعی در ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات داشته و هدف دارد رضایت مشتری را به گونه ای جلب نمیاد که همیشه برای خرید به آن مرکز مراجعه کند. قفس حمل مرغ کشته كيلويي از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد که در مبحث قبل به برخی از آن ها اشاره شد.

این قفس ها اغلب از پلاستیک تولید شده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشند. این محصولات ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشند و سهولت در جابجایی محصولات پروتئینی را به همراه  دارند.

افرادی که تمایل به تهیه این محصول به صورت عمده را دارند، می توانند به مراکز فروش محصول در سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق درگاه های اینترنتی با پشتیبانان این مجموعه در ارتباط باشند تا از قیمت دقیق و چگونگی فروش محصول آگاه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *