کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

بازار فروش قفس حمل مرغ کشته درجه یک

برای حمل طیور و مرغ های کشته شده، از سبد های مخصوصی استفاده می نمایند. این نوع از محصولات را شرکت های سازنده متعددی تولید کرده و در ساخت‌ شان، از جنس های گوناگونی کار می گیرند. بازار فروش قفس حمل مرغ کشته درجه یک، از رونق خوبی برخوردار می باشد که در ادامه مقاله به مدل ها و نحوه ارائه کالا می پردازیم. بازار فروش قفس حمل مرغ کشته درجه یک

مدل های مختلف قفس حمل مرغ کشته

مدل های مختلف قفس حمل مرغ کشته قفس حمل مرغ کشته، در مدل های مختلف تولید می گردد. این نوع از قفس ها را از نقطه نظر سایز می توان به کوچک، متوسط و بزرگ دسته بندی نمود. اما عمق داخلی این محصولات نیز فرق می کند. برای نمونه، برخی از آنان لبه های کوتاه و بعضی دیگر، بلندتر دارند. این می تواند بر گنجایش آنان تاثیرگذار باشد. 

جالب است بدانید که چنین کالاهایی از نظر وزن هم با هم یکسانی نیستند. بیشتر سبد های حمل مرغ کشته، دارای اوزانی بالاتر از یک کیلوگرم می باشند. جالب است که می شود در رنگ های متنوعی نیز محصول را به دست آورد. البته آن نوع از قفسی با کیفیت است که رنگ آن به گوشت تازه رسوخ نکند. 

روی هم رفته، این قفس ها را می توان در رنگبندی های زیر به دست آورد: 

  • در رنگ آبی 
  • در رنگ سبز 
  • در رنگ نارنجی 
  • در رنگ قرمز 
  • در رنگ سفید 
  • در رنگ مشکی 

هر یک از این قفس ها نرخ های خاص خود را دارند و در کنار این، به روش های متنوعی نیز عرضه می گردند که به این موضوعات در بخش دیگری از این مطلب، بیشتر خواهیم پرداخت. 

ارائه دهنده قفس حمل مرغ کشته در کشور

ارائه دهنده قفس حمل مرغ کشته در کشور با مراجعه به بر‌ترین ارائه دهنده قفس حمل مرغ کشته در کشور، می توانید محصولاتی را به دست آورید که از جنس های مرغوبی ساخته شده اند. اغلب این قفس ها، از جنس پلی اتیلن درجه یک تولید می گردند و به همین دلیل، کیفیت و دوام بالایی دارند. آنان را به گونه ای طراحی می کنند که به آسانی بشود، حمل شان کرد. 

شما ضمن خرید این سبد ها، می توانید از عرضه کننده، قفس مرغ زنده و قفسه مرغ کیلویی را هم به دست آورید. در هر حال، فروش قفس مرغ در تنوع بالایی انجام می شود. 

باید متذکر شویم که قیمت قفس مرغ نیز بر اساس ابعاد و کیفیت آن تعیین می گردد. این چنین محصولاتی را می توان به صورت عمده هم تهیه کرد و به این ترتیب، با نرخ های پایین تری به دست آورد. گفتنی است که از این سبد ها در امور حمل تره بار، میوه جات، نان و سایر کالاهای دیگر هم کار می گیرند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *