کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

بازار عرضه قفس حمل جوجه در کشور

قفس حمل جوجه یکی از تجهیزات پرکاربرد مراکز مرغداری و فعالیت های پرورشی است که امکان جابجایی هرچه ساده تر انواع پرندگان و نگهداری مطلوب از آنها را فراهم می آورد؛ این محصولات از پلی اتیلن، پلی استر، پلیمر و دیگر مشتقات نفتی تولید می شوند و علی رغم وزن کم خود، مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و سایش دارند، به همین دلیل است که مرغداران قاد اند به دفعات آنها را مود استفاده قرار داده و از خدمات ارائه شده توسط قفس ها بهره مند گردند.

بازار عرضه قفس حمل جوجه در کشور

درباره قفس حمل جوجه چه می دانید؟

درباره قفس حمل جوجه چه می دانید؟ قفس جوجه عمدتا از جنس پلاستیک و در رنگ ها، اندازه ها، انواع و کاربردهای متنوعی ساخته می شود که هر یک با برخورداری از ویژگی هایی منحصر به فرد، برای فعالیت های مشخص و جابجایی گونه خاصی از جانوران مناسب اند، برای مثال قفس جوجه رنگی در سایزهای متوسط و به شکل بدون درب ساخته می شوند تا جوجه ها آزادی عمل بیشتری داشته و مورد آزاد و اذیت قرار نگیرند.
برخی از نمونه های این محصولات به اشکال دو و یا چند تکه تولید می شوند تا مصرف کنندگان توان تفکیک طیور از یکدیگر را داشته باشند؛ توری بودن سبدها و قفس های حمل مرغ و جوجه امکان تهویه آسان هوا را فراهم می آورد و سلامت جانوران را تضمین می نماید.

پیل های آهنی، فلزات سبک، پلی اتیلن PE، مواد UPVC و مشتقات پلاستیکی اصلی ترین مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید قفس حمل جوجه به شمار می روند؛ غالبا نمونه های بزرگتر این محصولات دارای درب های بزرگی هستند تا جوجه ها بتوانند به شکل آسانتری نسبت به ورود و خروج درون سبد اقدام نمایند.

مرکز فروش قفس حمل جوجه با قيمت مناسب

مرکز فروش قفس حمل جوجه با قيمت مناسب به منظور خرید قفس جوجه با کیفیت و کاربردی در ابتدا لازم است تا خریداران آگاهی مناسبی در رابطه با نوع نیازها و توقعات خود داشته باشند تا به سهولت بیشتری دست به بررسی محصولات و انتخاب آنها بزنند؛ تنوع بالای موجود یکی از نقاط مثبت قفس های حمل مرغ و طیور است که مشتریان را قادر می سازد تا با در نظر گرفتن سلایق و اهدافشان نسبت به خرید بهترین گزینه ها اقدام نمایند.

فروش قفس جوجه به روش عمده و به دور از حضور واسطه گران و سودجویان انجام می پذیرد؛ موضوع ذکر شده همان عامل مهمی است که کاهش محسوس قیمت قفس جوجه را در پی داشته و دسترسی ارزانتری را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است.
همان طور که بیان شد تجارت این قفس ها در قالب خریدهای عمده انجام می شود تا خریداران دسترسی کامل و نامحدوی به محصولات داشته باشند و قفس های مورد نیازشان را در تعدادهای بالا و با نازلترین قیمت های ممکن خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *