کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

بازار خرید قفس حمل مرغ زنده در کشور

امروزه انواع قفس حمل مرغ زنده با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی های روز بشر تولید می شوند و به منظور حمل و نگهداری طیور زنده مورد استفاده واقع می شوند. قفس ها انواع گوناگونی دارند و افراد متقاضی آنها از راه های مختلف می توانند نیاز خود را سفارش داده و در اولین فرصت دریافت کنند. 

بازار خرید قفس حمل مرغ زنده در کشور

شناخت اجمالی انواع قفس حمل مرغ زنده

شناخت اجمالی انواع قفس حمل مرغ زنده همانطور که می دانید در حال حاضر در کشور واحد های پرورش طیور زیادی مشغول به فعالیت هستند که برای حمل و نگهداری پرندگان مختلف بسیار نیازمند قفس های مختلف می باشند. 

در واحد های مرغداری که در زمینه پرورش مرغ گوشتی و یا تخم گذار فعالیت دارند نیز به قفس مرغ زنده بسیار احتیاج است؛ به همین علت امروزه تولید و توزیع این قفس ها در سطح کشور بسیار مورد توجه است.

قفس های مرغ زنده معمولا از مواد پلاستیکی مرغوب مانند مواد پلی اتیلنی ساخته می شوند، اما این قفس ها در مدل های گوناگونی تولید می شوند تا به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. 

در حال حاضر اکثر قفس های تولیدی در حیطه مدل های زیر قرار می گیرند: 

  • انواع قفس حمل مرغ تاشو   
  • قفس های مدل لانه زنبوری   
  • قفس های مدل دور بسته   
  • انواع قفس مرغ پلاستیکی شبکه ای ساده
  • انواع قفس های حمل مرغ درب دار 

قیمت انواع قفس حمل مرغ زنده در کشور

قیمت انواع قفس حمل مرغ زنده در کشور قفس های حمل مرغ به صورت های مختلفی تولید می شوند و هرکدام دارای محاسن و مزایای خاص خود می باشند و مصرف کنندگان طبق نیازهای شخصی خود می توانند بهترین مدل را تهیه کرده و استفاده کنند. 

همانطور که می دانید خریداران در هر نقطه از کشور نیازمند آگاهی از قیمت قفس مرغ و اطلاعات مربوط به هر قفس می باشند تا با اطلاعات قبلی اقدام به خرید کنند و بهترین قفس را خریداری کنند؛ از این رو شرکت قفس مرغ خدماتی را برای خریداران در نظر گرفته است از جمله این که اقدام به طراحی سایت اینترنتی کرده است تا نرخ روز انواع قفس های مرغ زنده را به همراه تصاویر واضح و سایر اطلاعات مورد نیاز در ملا عام قرار گیرند. 

همچنین شرکت قفس مرغ ضمن در نظر گرفتن مناسبترین قیمتها برای انواع قفس برای خریداران خدمات پس از فروش مانند گارانتی تعویض در نظر گرفته است تا در صورت وجود هرگونه مورد قفس ها پس گرفته و تعویض شوند. 

علاوه براین امکان خرید غیرحضوری نیز برای افراد ایجاد شده تا در هر نقطه از کشور به آسانی بتوانند نیازهای خود را سفارش داده و در اسرع وقت دریافت کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *