کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

بازار انواع قفس حمل جوجه در شیراز

قفس حمل جوجه همانطور که از اسمش پیداست برای حمل انواع جوجه مرغ، جوجه اردک، بلدرچین مورد استفاده قرار می گیرد و در بازار در انواع مدل، رنگ، سایز و برند مورد خرید و فروش قرار می گیرد و در بازار شیراز انواع اشکال مختلف این محصول به فروش می رسد که خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

بازار انواع قفس حمل جوجه در شیراز

میزان ظرفیت قفس مخصوص حمل جوجه

میزان ظرفیت قفس مخصوص حمل جوجه میزان ظرفیت قفس جوجه مخصوص حمل بسته به سایز و ابعاد آنها مختلف است برخی مدل ها تعداد زیادی از جوجه را در خود جای می دهد و برخی دیگر تعداد کمی را در خود نگه می دارد برخی نمونه های این قفس دو قلو هستند جوجه های کوچک یک طرف و جوجه های بزرگتر در طرف دیکر نگهداری می شود.

قفس جوجه در نمونه های دو طبقه نیز وارد بازار می شود که در آن نیز می توان دسته های کوچکتر و بزرگتر را از هم جدا نمود. این قفس ها دارای درب خروجی در بالای سقف هستند و در رنگ های مختلف تولید می شوند و ضخامت های آنها نیز مختلف است و هر چه ضخامت قفس ها بیشتر باشد باکیفیت تر هستند.

قفس جوجه رنگی اغلب سقف های کوتاهتری نسبت به قفس حمل مرغ دارند و در اشکال مختلف به فروش می رسد. این قفس ها همانطور که از اسمشان پیداست برای جابجایی و حمل و نقل جوجه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد آنها در صنایع پرورش انواع پرندگان مختلف مانند جوجه مرغ، بلدرچین و جوجه اردک می باشد.

شرکت تولیدی قفس حمل جوجه در ایران

شرکت تولیدی قفس حمل جوجه در ایران شرکت قفس جوجه در ایران فعالیت گسترده ای دارد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص خود به تولید انواع نمونه های این محصول پرداخته و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بخشی از بازارهای سراسر کشور را تامین می کند.

این تولیدی با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و با رعایت اصول مهم و استانداردهای بروز به تولید بهترین قفس مشغول می باشد و با تنوعی که در نمونه های مختلف محصولات خود دارد نیازهای مشتریان را به طور کامل پاسخگو می باشد. 

علاوه بر این مراکز مختلفی در سطح کشور هستند که در کار خرید و فروش خرده و عمده انواع قفس حمل جوجه بوده اند و متناسب با نیازهای مشتریان به تنوع بخشی در محصولات پرداخته اند. قفس حمل جوجه نیز بسته به مدل، برند و کیفیت های مختلفی که دارد دارای نرخ های متنوعی است و در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود ارزانتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *