کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

ارائه دهنده قفس حمل مرغ 30*54*73 در کشور

این مرکز ارائه دهنده انواع قفس حمل مرغ 30*54*73 تولید شده از جنس های مختلف به سرار کشور می باشد. این قفسه ها از بهترین مواد اولیه پلاستیک نشکن، فلزی و … ساخته شده اند و قابلیت حمل و نقل در هر مکانی را به خوبی متحمل می شوند. 

ارائه دهنده قفس حمل مرغ  30*54*73 در کشور

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ 30*54*73

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 قفس حمل مرغ 30*54*73 یکی از انواع قفس های ساخته شده برای حمل طیور می باشد. این قفس ها در شرایط محیطی کاملا بهداشتی تولی می شوند تا مانع انتقال هر گونه ویروس و آلودگی و میکروب به مرغ ها شود. این قفس ها به طوری طراحی شده اند که با وجود شیار های روی آن ها امکان شستشو و تمیز نمودن آن ها از کثیفی ها وجود داشته باشد. مهمترین مشخصه ی آن ها، ابعاد قفس مرغ است که طول قفسه 73 سانتی متر، عرض آن 54 سانتی متر و ارتفاع نیز 30 سانتی متر است. این قفسه ها معمولا به صورت درب دار ساخته می شوند. وزن قفس مرغ زنده 30*54*73 براساس استاندارد های آن در حالت تقریبی حدود 5 کیلو و 300 گرم است. 
ساخت این قفس ها در تولیدات سبد های مخصوص حمل و نقل هستند و از آن ها در محیط های مختلف استفاده می شود. 
در ساخت قفس های حمل مرغ 30*54*73 از مواد اولیه بازیافتی پلی اتیلن نیز استفاده می شود.
هدف از ساخت این نوع قفس ها حمل مرغ کشتار، حمل و نقل مرغ زنده، حفظ رعایت بهداشتی، سهولت در جابه جایی مرغ ها و صرفه جویی در هزینه های این صنعت می باشد.
قفس 30*54*73 یکی از انواع محصولات قفس مرغ می باشد که در طراحی آن ها به وزن قفسه بسیار توجه شده است زیرا به طوری تولید شده اند که وزن آن در سطح مناسبی قرار گیرد و با قرار گیری مرغ درون آن وزن بسیار سنگین نشود.
 

قیمت روز قفس حمل مرغ 30*54*73 درجه یک

قیمت روز قفس حمل مرغ  30*54*73 درجه یک قیمت این قفس مرغ پلاستیکی 30*54*73 با توجه به مدل و سطح کیفی آن ها مختلف می باشد. قطعا هر چه در تولید این محصول از مواد درجه یک و اصلی استفاده شود قیمت خرید آن نیز بالاتر می رود. 
اطلاع از قیمت روز قفس های حمل مرغ 30*54*73 درجه یک از فاکتور های مهم زمان خرید آن ها می باشد، به طور طبیعی قیمت این محصول در بازارهای مختلف نسبتا یکسان است البته کارخانجاتی که از مواد اولیه درجه یک استفاده نمودند قطعا تفاوت قیمت با قفس های بی کیفیت در آن ها چشمگیر است.
این مرکز از بزرگترین مراجع اصلی فروش این محصولات می باشد که همواره بهترین و جدیدترین انواع قفس های حمل طیور را در دسترس خریداران قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *