کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

ارائه دهنده قفس حمل مرغ رنگی در کشور

قفس حمل مرغ رنگی از نمونه قفس هایی با امکانات کاملی است که با آن می توان مرغ را در آپارتمان یا خانه نگهداری نمود این قفس دارای سایز و مدل های مختلفی است و مراکز عرضه کننده آن نیز با شناخت کاملی که از نگهداری مرغ دارد با ارائه بهترین مدل ها نیاز خریدار را به طور کامل رفع می کند.

ارائه دهنده قفس حمل مرغ رنگی در کشور

با قفس حمل مرغ رنگی بیشتر آشنا شویم

با قفس حمل مرغ رنگی بیشتر آشنا شویم پرورش مرغ در خانه جهت استفاده از تخم ارگانیک آن از اهداف بسیاری از خانواده ها می باشد که برای چنین کاری نیاز به قفسی مناسب است تا باعث ایجاد بوی نامطبوع، شکستن تخم ها و … نشود. یک قفس مرغ خوب باید از جنس گالوانیزه مقاوم باشد تا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده استحکام و دوام زیادی نیز داشته باشد.

قفس مرغ گالوانیزه نیز از کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد و اندازه آن جمع جور بوده بگونه ای جای زیادی را اشغال نمی کند که نمونه های موجود در بازار دارای سایز و ابعاد مختلفی هستند و یک طبقه و چند طبقه ی آنها وجود دارد که مطابق با فضایی که قرار است در آنجا قرار گیرد انتخاب می شود.

قفس های خانگی اکثرا دارای دانخوری هستند که در بیرون قفس نصب شده و از زیر پا ماندن دانه ها و آلوده شدن آنها جلوگیری می شود. این قفس ها دارای سیستم جمع آوری تخم هستند و در این صورت از شکستن یا خوده شدن تخم توسط مرغ جلوگیری می شود و این محصول بسته به ابعادی که دارد دارای ظرفیت های مختلفی بوده و در هر مدلی از آن می توان تعداد مشخصی از مرغ را نگهداری نمود.

خرید عمده قفس حمل مرغ رنگی ارزان قیمت

خرید عمده قفس حمل مرغ رنگی ارزان قیمت خرید قفس مرغ زنده به صورت عمده در مراکز مختلفی انجام می شود که خرید از آنها صرفه بالایی دارد چون همیشه قیمت های عمده ارزانتر از قیمت های خرده است و همچنین اگر خریدار بتواند آن را از مراکز عرضه کننده بدون واسطه تهیه کند سود خوبی خواهد نمود و همچنین بسته به کیفیت قیمت های این قفس مختلف است.

قفس مرغ محلی دارای جنس های مختلفی است جنس آهن رنگ شده، گالوانیزه و آلومینیوم که هر کدام نرخ های مختلفی دارد چون کیفیت های آنها مختلف می باشد. علاوه بر آن مدل ها و امکانات قفس مختلف است و بسته به امکاناتی که هر کدام از این محصول دارد قیمت های مختلفی دارند و همانطور که گفتیم تعداد قفس مرغ خریداری شده در هر مدلی هر چه قدر بیشتر باشد دارای نرخ کمتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *