کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس
کد محصول: basket-4021

سبد میوه خشک پلاستیکی تخت صنعتی باکیفیت_ کد 300

  • سبد پلاستیکی صنعتی تخت
  • مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • کیفیت بسیار بالا
  • گستره کاربردی وسیع در صنعت میوه، سبزی و خشکبار
  • کاملا بهداشتی و قابل شستشو
  • ابعاد داخلی سبد: 3 * 57 * 37 سانتی‌متر
  • ابعاد خارجی سبد: 3.5 * 60 * 40 سانتی‌متر
  • ظرفیت تقریبی بارگیری: برای کانتینتر 20 فوت (ده چرخ)  تعداد 2600 عدد و برای کانتینر 40 فوت (تریلی) تعداد 7900 عدد می باشد.

در این مقاله به بررسی و معرفی سبد میوه خشک پرداخته و نکاتی برای خرید اقتصادی آن را بررسی خواهیم کرد. کشاورزان  و افرادی که به دنبال خرید این سبد به صورت عمده هستند، می توانند با بخش پشتیبانی و فروش کوشاباکس (kooshabox.com) تماس بگیرند.

سبد میوه خشک چیست؟

سبد میوه خشک‌ یا سبد میوه خشک کن وسیله ای است که برای خشک کردن میوه و سبزی‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. با ریختن میوه ها و سبزیجات در این سبد ها آب آنها گرفته شده و به راحتی و خیلی سریع خشک می شوند. خشک کردن باعث افزایش مدت زمان نگهداری و طولانی‌تر شدن عمر مفید میوه‌ها و سبزی‌ها می‌شود. این سبدها هم در خانه ها و هم در کارخانه‌های فرآوری میوه‌ها و سبزی‌ها، که در آنجا این محصولات به صورت خشک فرآوری می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، باغداران و کشاورزانی که می‌خواهند خودشان میوه‌ها و سبزی‌های را خشک کنند، از این سبدها استفاده می کنند.

ابعاد و اندازه‌های سبدهای میوه خشک کن

این سبدها در ابعاد، رنگ ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود است. در کوشاباکس نیز ما انواع مختلفی از این سبدها را عرضه می کنیم. این سبد ها از جنس پلاستیک با کیفیت هستند و دوام بسیار زیادی دارند. این سبدها اغلب به طول 40 سانتیمتر، عرض 60 سانتیمتر و ارتفاع 3 سانتیمتر عرضه می شوند.

سبد میوه خشک
سبد میوه خشک کن صنعتی تخت

 

قیمت سبدهای سبد میوه خشک

کیفیت‌ها و انواع مختلفی از سبد میوه خشک کن در مراکز و فروشگاه‌های مختلفی عرضه شده و به فروش می‌رسند. قیمت این سبدها نیز با توجه به کیفیت و نوعشان، متفاوت خواهد بود. ازآنجاکه قیمت‌ها ثابت نیست و هر لحظه قابل تغییر است، لطفاً برای استعلام قیمت این محصول به صورت عمده و خرده با کوشاباکس تماس بگیرید.

خرید سبد میوه خشک به قیمت عمده

برای مشاوره رایگان درباره لیست قیمت جعبه میوه خشک و کسب اطلاعات جامع و خرید این محصول به صورت عمده از کوشاباکس می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

سبد‌های پلاستیکی میوه حشک‌کن به منظور تامین نیازهای شرکت‌های میوه خشک‌کن طراحی و ساخته شده‌اند. شرکت کوشاباکس به عنوان پیشتاز در تولید سبد‌های پلاستیکی میوه و سبد‌های صنعتی، تضمین کیفیت و عملکرد تمامی محصولات خود را به عهده دارد.